Friday, October 13, 2006

君もOk Goになれるかも!? “踊る人”大募集

Not a single member of OK Go is fluent in Japanese, much to our chagrin. But here's some news for those of you who speak the language: "メンバーがコミカルな踊りを披露する「ア・ミリオン・ウェイズ」「ヒア・イット・ゴーズ・アゲイン」のPVがネット上で話題となっている4人組、Ok Go。" Read the rest of the article, and check out OK Go on the Toshiba-EMI site.

14 Comments:

Anonymous satomi said...

I've been waiting soooo long that Japanese people getting know you guys! I'm so happy to see this article, and hope to see you soon in Japan!!

9:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

It's Friday the 13th biatch!!!! WOOHOO!!

11:00 PM  
Anonymous Courtneh said...

Okay, insofar as I can (fairly loosely) translate (I'm in Japanese 4 at school, yay) it says:
The comical videos of "A Million Ways" and "Here it Goes Again" became the top on the internet and were done by OK Go.

This is open to correction by anyone who speaks more Japanese than I do. :P

11:06 PM  
Anonymous italian said...

guys i'm italian...i hope i can see yuo as soon as possible in milan because you are really the best!!!

6:07 PM  
Blogger KellyKaye said...

Just saw your video on You Tube and Im official in love with you guys...

10:40 PM  
Blogger Ichbi Chuchuju said...

??????????????????????????????

5:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

wtf???

5:15 AM  
Anonymous kt said...

err...konichiwa? LoL

10:09 PM  
Anonymous iloveandyross said...

damn you OK Go!!Why do you have to be so damn sexy?!? I wasted my freakin homework time looking up a lot info/interviews and whatnot... =(


tis was a joke up there^


but i honestly do love you guys!

10:48 PM  
Blogger Frederieke said...

Hi there,

When are you comming to Europe?
I would so love to see you guys in "De Melkweg" in Amsterdam!

I'm a huge Fan,

Angela

6:04 AM  
Anonymous BeHype.net said...

When do you come to PARIS, your french fans can't wait anymore !

9:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

The article says that they're releasing an Oh No album in japan that includes the videos.....weee

5:42 PM  
Blogger Demara said...

I can read some Japanese and I read three words here...Pop Band Video...some of one word is cut off too so not sure what that one said, but I'm going to check out the article now.

Thanks for the hilarious dancing...LOVE IT!!! It cracks me up every single time I watch it. I'm not sure if that's your purpose by it, sorry if it's suppose to be serious, but I LOL when I watch 4 grown men dancing, especially on treadmills. Who does that? But only the talented few. NICE WORK!

1:45 AM  
Blogger Admins said...

very good article thanks great blog site:)
süper board
kurtlar vadisi pusu
board
dizi izle
indir
video izle
haber
güzel resimler
süper oyunlar
oyun hileleri
ışık bilgisayar
komedi dükkanı izle
motorsiklet
video izle
dizi izle
kırıkhan
pars narko terör
canlı dizi izle

4:02 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home